Jsem hetero a nestydím se za to

8. července 2014 v 17:24 | Agrrr |  Témata týdne
Jsem heterosexuální. Zvykejte si, je to normální!

Ano je to tak. V dnešní době je to skoro heretické vyjádření. Proč mám takový názor? Hned to vysvětlím.

Abychom si hned na začátku udělali jasno. Noc proti homosexuálům, asexuálům, transsexuálům ani nikomu jinému, co se označuje koncovkou "sexuál" nemám. Mám dokonce pár přátel mezi homosexuály a transsexuály. Je to jejich věc a mě do toho nic není. Tak proč to prvotní vyjádření?
Právě proto, že je to každého věc!

V současnosti se především mezi mladými děvčaty (ne, nejsem stará) objevila móda (no, ono už to asi probíhá delší dobu, ale já to pozoruju za posledních cca 5 let), stavět homosexualitu na piedestal. Z části za to možná může proniknutí japonské pornografické produkce i na náš trh. Ano mluvím o hentai a jeho pod-žánru yaoi. Což o to, já to taky sleduju. Ale to je zase moje věc...
Ano stala se z toho móda, a to dost protivná. Kdo není homosexuální orientace není in. Pokud náctiletý kluk aspoň přitepleně nevypadá, holku si nenajde. Je to norma.

Další věc. Znáte, popřípadě pamatujete seriál "Malá velká Británie"? Pamatujete na toho jediného homosexuála ve vesnici? Tak to prosím nebyl homosexuál, to byla normální buzna! Snaha za každou členu vyčlenit se a dát o sobě vědět. Zviditelnit se a jasně dávat najevo jak to má těžký.
Jenže takových křiklounů je všude kolem hodně. Pokud je to normální, tak proč na sebe furt upozorňují? Jou jim snad upírána jejich práva? Nemám ten pocit. Ano stále ještě nemají právo adopce. A já proti tomu nejsem. Ale to neznamená, že musejí chodit průvodem a polonahatý všem ukazovat sovu sexuální orientaci. Ne? Sakra já si to se svým mužíčkem taky nerozdávám na veřejných místech.

Ironií je, že i mí homosexuálně orientovaní přátelé to nesnáší. Tihle jedinci, co na sebe upozorňují a snaží se na sebe strhnout pozornost. Právě na myšlenku oddělení těchhle dvou skupin mě přivedli oni. Jedná se o manželství (dobře registrované partnerství) dvou mužů, s tím že jeden z nich prohlásil: "mno já jsem sice teplej, ale za tyhle buzeranty se stydím...".

Sexuální orientace je každého věc. Takže nevidím důvod proč by mi měla být předhazována jedna, či druhá jako ta "lepší". Ano v historii byly doby, kdy demonstrace a průvody měly svůj účel. Vydobytí stejných práv pro všechny sexuální orientace. Ale pokud je mi známo, tak to už v dnešní době sakra není potřeba. A boj za adopci lze vyjádřit i poněkud účelnějším a myslím, že i zodpovědnějším způsobem, než veřejným exhibicionismem.

Ostatně já taky nechodím s transparentem "Jsem hetero - zvykejte si je to normální. Mám stejná práva a svobody!"
I když, tak si říkám, on by takový heterosexuální průvod vůbec nebyl na škodu.



A na závěr, tady video z Malé velké Británie pro ty, kteří by náhodou neznali ;-)


Krutpaní Agrrr nejmocnější z Efrítů
 


Komentáře

1 Sarinka Sarinka | Web | 8. července 2014 v 18:21 | Reagovat

Tiež ma dosť vezme keď niekto označí sám seba ako "bisexuálneho" len preto, že je to "IN".

2 Hearstamess Hearstamess | Web | 8. července 2014 v 19:08 | Reagovat

Myslím si, že každá generace má nějaký ten způsob, styl, jak se odlišit od ostatních, průměrných. Před několika lety frčelo emo a gothic styl, dnes je to hra na bisexuály. Na jednu stranu je to i dobře, je ještě spousta lidí, kteří homosexualitu nepřijímají, na druhou stranu - jak si napsala, mnohdy rádoby bisexuálové vrhají na jiné špatné světlo a hlavně - tím, že něco předstírají, protože chtějí být in a lišit se od konvenční společnosti, si nejvíce ubližují oni sami.

Chtěla jsem ale zmínit něco jiného - nedávno nějaký heterosexuální herec odmítl hrát v seriálu homosexuála. Bylo zajímavé sledovat diskuze pod tou zprávou, kdy ho půlka lidí zcela automaticky odsoudila, za to, že je proti homosexuálům. Jako kdyby on sám neměl na výběr a heterosexualita byla najednou něco špatného...

3 agrrrefrit agrrrefrit | Web | 8. července 2014 v 19:24 | Reagovat

[2]: To je to, co mi právě vadí. Jako by si všichni heterosexuálově najednou museli sypat popel na hlavu za to jací jsou. Vadí mi právě to, že v rámci vší tolerance a svobody, je "normální", obyčejný, průměrný, heterosexuální a ještě k tomu nedejbože muž nepřítel společnosti...

4 Gabriel Decay Gabriel Decay | Web | 8. července 2014 v 22:13 | Reagovat

TY MÁŠ ZASE BLOG? NO, TO JE ÚŽASNÉ :D :D

Budeš sem zase psát články jako na předchozím blogu? Dlužím mi totiž sexuální hračky pro může z předchozího blogu :D

5 Agrrr Agrrr | Web | 8. července 2014 v 22:27 | Reagovat

[4]: no to bych mohla... ale to se mi to tu zase zvrhne :-D
(ne, že by mi to vadilo)

6 womm womm | E-mail | Web | 16. července 2014 v 15:37 | Reagovat

Úplne s Tebou súhlasím.
Pekne dynamicky napísané (rozumej : ľahko sa to čítalo.)
Poznám ľudí, ktorí sú "attention whores" v tomto ohľade a nie je to moc príjemné pozorovať. Drása to nervy občas.
Normálne mi je ľúto, že keď som ja rozoberal na svojom blogu homosexualitu na tieto prípady som zabudol.
Každopádne pekný článok.
Dík za čitateľský zážitok :-)

7 Lúmenn Lúmenn | E-mail | Web | 16. července 2014 v 15:45 | Reagovat

No, nadpis na titulce sliboval článek o bisexualitě, ale té zde není ani zmínka. Škoda.

8 Dustfinger Dustfinger | E-mail | Web | 16. července 2014 v 15:53 | Reagovat

Celá záležitosť so sexualitou mi začína liezť na nervy. Neviem, či sa celý blogový systém dohodol, ale denno-denne čítam články na tému homosexuály, asexuály a heterosexuály. Ako si správne poznamenala, sexualita je každého individuálna vec, preto tiež nechápem dôvody, pre ktoré ľudia píšu na túto tému články.
Veľmi často na blogoch nachádzam aj to, ako je admin blogu asexuál a bla-bla. Aj to mi príde ako nový trend. Takí ľudia majú možno pocit menejcennosti a myslia si, že keď sa označia za niečo dychvyrážajúce, stanú sa malými bohmi!
Áno, homosexuálov treba rozlišovať na buzny a homosexuálov. Je škoda, že práve buzny sa stali tvárou homosexuálneho rádu (alebo ako to nazvať), kvôli čomu majú ľudia o vzťahoch rovnakých pohlaví nepravdivú mienku. Som totiž takého názoru, že pokiaľ sa pravý homosexuál k svojej sex. orientácii neprizná, človek o tom prakticky ani nevie. Vo väčšine prípadov.

9 MsMagdalene MsMagdalene | Web | 16. července 2014 v 15:54 | Reagovat

Souhlasím s tebou.. Poslední době si toho všímám hůavně na asku. Víc jak polovina holek má v popisku, že jsou "bi", přitom jim je většinou 13 nebo 14 a když se koukneš na jejich facebook, tak tam maj x fotek, na který se líbej s klukem. Tohle fakt asi nikdy nepochopím.

10 mmetal111 mmetal111 | 16. července 2014 v 15:59 | Reagovat

Jo, dnes říkají hetero lidi, že jsou bi, homo a tak dále jenom, aby na sebe upozornili. Jak já vždycky vidím 12- ti letý holky jak rozhlašují, že jsou bi, tak jim řikám at počkaj do 15- ti a pak at' si to teda laskavě rozdají z holkou a uvidí se zda jsou bisexuální doopravdy. A i kdyby byly, nemusí to všude rozhlašovat. Stejně tak mě vadí to, jak na sebe někteří jedinci upozornují, naprosto souhlasím ve všem!!!

11 Em Zet Em Zet | Web | 16. července 2014 v 16:11 | Reagovat

Přijde mi, že ten, co vymýšlel název na hlavní stranu blogu, ten článek moc nečetl, nebo nevím... ty mluvíš spíš o homosexuálech, kteří se na sebe snaží strhnout pozornost a homosexuálech, kteří o pozornost nestojí... o bisexualitu tu ani tak nejde. Ale to není tvoje chyba. :D
Můj strejda je homosexuál, naštěstí patří do té skupiny, která na to neupozorňuje. Vlastně kdyby neměl přítele, bych to na něm ani nepoznala. :-D

12 Em Zet Em Zet | Web | 16. července 2014 v 16:11 | Reagovat

[8]: Možná proto, že to tento týden bylo téma týdne... :-P

13 Marillee Marillee | E-mail | Web | 16. července 2014 v 16:22 | Reagovat

Takhle, sice jsem v článku nepostřehla náznak rozebírání bisexuálna (čímž mě TEN ONEN, co se stará o titulku, nalákal), ale chtěla bych jen poznamenat, že každá holka by dokázala mít něco s jinou holkou. (Možná se najde taková, která ne, ale zatím jsem žádnou nepotkala.) Takže takové ty kydy, jak se někde líbala s jinou dě/ívkou, jsou asi tak stejně zajímavý jako moje chlupatý papuče. (Dobře, ty jsou zajímavější :-D.)

Jinak by mi asi bodlo se podívat, co to ten yaoi je, páč to bude ve svém odstavci celkem klíčové slovo. :-D

14 Dustfinger Dustfinger | E-mail | Web | 16. července 2014 v 16:32 | Reagovat

[12]: Áno, to máš pravdu, lenže ono to nie je len týždňová záležitosť. Stretávam sa s tým už dobrých šesť mesiacov a úprimne - mám toho plné zuby.

15 Majklice†Světice Majklice†Světice | Web | 16. července 2014 v 16:41 | Reagovat

Mluvíš mi z duše. Taky rozděluji na homosexuály a buzny, s čímž souhlasí i mí homosexuální známí, většina z nich se k LGBT komunitě raději ani nějak nehlásí a docela je i chápu.
Jinak, jsem mile překvapena, že máš znovu blog.

16 Marillee Marillee | E-mail | Web | 16. července 2014 v 16:46 | Reagovat

[14]: Lidská nátura, řešit dokola to, co je už tisíckrát řešeno bez výsledku. :D

17 Skitty2 Skitty2 | E-mail | Web | 16. července 2014 v 17:00 | Reagovat

Já vím, že je to jen překlik, ale když je to zvýrazněny, tak to docela bije do očí - hentai. :D
Jinak.. já bych ty pochody zas tak úplně neodsuzovala. Ty lidi se chtěj prostě pobavit a být mezi svýma. Celou tu kupu lidí nenarveš do jedný kavárny, nebo čajky, jako to dokážou třeba otaku.
(jinak ano, upíraná práva jim stále jsou a dokud budou, je jasné, že furt proti tomu někdo zbrojit bude.)

18 ones ones | 16. července 2014 v 17:15 | Reagovat
19 Malkiel Malkiel | E-mail | Web | 16. července 2014 v 17:19 | Reagovat

No nekecej. To úplně vypadá na exhumaci staré dobré Agrrr. :D
A hned jako ostré vyjádření k ožehavému tématu. Jinak mi nezbývá, než s tvým článkem souhlasit. Taky nějak nechápu snahu některých lidí stále zdůrazňovat svoji odlišnou sexuální orientaci.
Zřejmě vychází ze známého principu, který doporučuje, aby člověk ze svých vad udělal klady. ;-) Jako když si chlap, kterému vypadaly vlasy udělá klad z toho, že je drsoň s holou lebkou.
Mně to připadá, jako kdyby sexuální orientace byla tím nejdůležitějším v životě člověka. Jako kdyby nebylo důležité, jestli je člověk slušnej nebo darebák, jestli je pracovitej nebo línej, jestli dovede pomoci někomu z bližních a nebo jestli jej místo pomoci kopne do zadku. Důležité je asi to, kdo s jakým pohlavím leze do postele.

[17]: Mohla bys prosím vyjmenovat, jaká práva jsou v naší zemi odepírána lidem s odlišnou sexuální orientací?

20 Pražský poděs Pražský poděs | E-mail | Web | 16. července 2014 v 17:26 | Reagovat

A co do toho komu je?

21 Tai Todd Tai Todd | Web | 16. července 2014 v 17:29 | Reagovat

Aha, sice se titulek na hlavní stránce minul s tématem článku, ale nevadí. Ale souhlasím s tebou, mám docela dost homosexuálních kamarádů a nemůžou tyhle lidi vůbec vystát. Ale osobně mě to už trošku unavuje, jak to každý řeší, někdo to vyzdvihuje a řeší se to, jako by to b\la novinka to jediné důležité v životě.

22 Malkiel Malkiel | E-mail | Web | 16. července 2014 v 17:43 | Reagovat

[3]: Jo, a ještě jsi zapomněla dodat, že bílý chlap. Což ovšem zatím platí jen v USA. Ale podle principu posloupnosti to brzo bude i tady. A bílí heterosexuální chlapi budou chodit kanálama, aby náhodou někoho nepopouzeli. ;-)

23 Shade Shade | Web | 16. července 2014 v 18:09 | Reagovat

souhlasím s tebou :-D ale já bych tedy adopci nepovolila, ať si mě tu všichni ukamenují :-D

24 Loo Loo | Web | 16. července 2014 v 18:13 | Reagovat

Podle toho, co bylo na titulce blog.cz jsem myslela, že budu číst úplně jiný článek. Já nemám ráda otázky ohledně mojí sexuální orientace.
Ohledně toho, na co si tu stěžuješ. Jde vidět, že sis ještě nezažila peklo kvůli své sexuální orientaci. Spousta lidí si prochází šikanou, týráním a kdo ví, čím vším... Gay pride není nějaká blbost, kde by se jen tak z ničeho nic vystavovali, ale je to podpora a ukázka toho, že se nemají za co stydět a veřejně to říct. A i když je dneska dvacáté první století, tak pořád existuje spousta omezenců, kteří homosexuály neuznávají a ubližují jim. Tak stejně jako někdo kecá, že bisexualita neexistuje...
Jak tu pročítám některé komentáře, že dneska už je bílý heterosexuální muž téměř tabu. Bohužel všude najdeš magory, kteří si všechno hned vykládají špatně. Hold to přehlížej. ;)

25 Evushka Evushka | Web | 16. července 2014 v 18:18 | Reagovat

No, neviem až tak ako je to medzi mladšími, ale tiež si všímam tento trend. Mňa na jednej strane štve, že u nás do Ústavy zakomponovali tí debilní poslanci, že manželstvo je zväzok jedného muž a jednej ženy. Áno, bohužiaľ u nás ani registrovaé partnerstvá nie sú. Na druhej strane, snaha sa tak moc zviditeľnovať prostredníctvom dúhovéo pridu mi príde jednoducho smiešna, trápna a hlúpa. Tiež som počula o tom, že skutoční homosexuáli sa za týchto ľudí hanbia. Veď koniec koncov ako píšeš, je to ich vec, je to ich súkromie a normálny človek to chce udržať v súkromí a nechce aby sa mu životom prehrabával niekto cudzí. Nevravím, že sa má skrývať, to nie, pokojne, nech sú úprimní ak sa niekto spýta. Ale predvádzať sa, to je choré. To isté platí aj pre víťaza Eurovízie, Conchitu, Drag Queen, akmá niekto talent, nech sa ukáže a vyhrá s talentom spievať, ale nie preto, že vie šokovať. Vraj ten spevák bol totálne neúspešný ako chlap, preto sa prezliekol za ženu a nechal si bradu. Aby uspel šokom. Netvrdím, že nemá dobrý hlas. Len proste bol nezaujímavý pre ľudí, mal to buď vzdať alebo skúsiť niečo nové, ale nie to, čo urobil.

Celkovo táto "móda" aspoň byť bisexuálom je padnutá na hlavu. A keď sa ma bývalý spýtal, či by som to nechcela skúsiť s babou. Prosííííím O_O Mne sa to hnusí, ale vážne. Každého priťahuje niekto iný, a mňa proste priťahujú iba muži. Prečo niekto chce, aby som sa menila proti svojej vôli? Ani a gayom či lezbám nekážem, nech sú hetero. :-x

Začínam sa pri tomto "trende" cítiť ako keby som ja bola tá utláčaná, lebo som heterosexuálka. Kebyže mám chlapa a niekto ma vytočí do nepríčetnosti ohľadom pridu, asi si dám vytlačiť na tričko "I Am proud of being straight!" a s chlapom si mašírujem v takom tričku v dúhovom pride a bozkávam sa s ním na verejnosti. Ako recesia by to bolo fajn. Miesto neustáleho prehliadania a podporovania "inakosti" by si mali ľudia uvedomiť skutočné hodnoty. A inak proti LGBT ľuďom nemám nič. Ono mi naozaj vadí len to silené ukazovanie sa na verejnosti. Príde mi to ako reklama: "máte už svojho gaya? Nie? Tak si ho zaobstarajte na tomto čísle." alebo prípadne "kúpte si špeciálny doplnok stravy, ktorý z vás urobí homosexuála, lebo byť homosexuálom je dnes in!" :-?

26 Evushka Evushka | Web | 16. července 2014 v 18:23 | Reagovat

[17]: Upieranie práv. To nechajte prosím na nás právnikov. Stále sa vedú rozpory ohľadom tej adopcie detí, celkovo všade na svete. Je pravda, že aspoň to registrované partnerstvo by malo byť povolené, ale čo už narobíme. S tými deťmi je to diskutabilné, ale beriem, som názoru, že radšej nech to dieťa vychovajú dvaja homosexuáli, než by bolo v detskom domove. Ale inak? Inak majú všetky práva rovnaké ako my. Nemôžu ich ani vyhodiť z práce, na základe ich orientácie. Majú všetky ľudské práva, rovnako ako heterosexuáli, a tie stoja nad všetkým. Majú právo na život, majú právo na slobodu slova, tiež je zakázané ich mučiť, majú právo na dôstojnosť. A samozrejme ak je im toto právo ukrátené niekým, tak sa môžu súdiť za poškodenie cti a dôstojnosti. atď atď.

27 Malkiel Malkiel | E-mail | Web | 16. července 2014 v 18:45 | Reagovat

[24]: Aha, takže lidé s jinými názory, než máš ty, jsou podle tebe magoři?
Děkuji za názornou ukázku netolerance. Což je mnohdy charakteristické u lidí, kteří se sami dožadují tolerance u druhých. ;-)

28 Arvari Arvari | E-mail | Web | 16. července 2014 v 19:14 | Reagovat

Možná to není o upírání práv (i když, žádný adopce a registrovaný partnerství jako laciná okleštěná náhražka manželství podle mě JE upírání práv), ale prostě jen o tom, bejt akceptovanej společností, zkus to brát takhle.
A jasně, mladý holky maj rády přitepleně vypadající kluky (taky jsem je měla ráda, taky občas pořád na nějakýho zasněně koukám, přiznávám), ale pak je tu vždycky ta ne zrovna malá část společnosti, co všechny buzny vesele odsoudí a aspoň slovně posílá do plynu. (Ne, to si necucám z prstu, zrovna tohle vyjádření jsem četla víckrát, než by bylo záhodno.) A nejsou to jen starší ročníky, ale i mladý lidi, což mě na tom děsí nejvíc.
Upřímně, šílený akce jako třeba Pride beru... No, jako takový zablbnutí si, nastrojení se a trochu i předvádění se, a samozřejmě o vyjádření vlastní osobnosti. Hele, metalisti mají svoje fesťáky, zapálení fantasáci a historici mají larpy, buzny holt mají Pride. A víš, co mají všechny ty skupiny společnýho? Že skoro všem nezúčastněným připadají jako totální magoři... (A ano, s klidem srovnám sexuální orientaci s nějakým koníčkem, protože důležitý pro mě je, jak jsem řekla, že jde o vyjádření vlastní osobnosti...) ;-)

29 Mitchie Mitchie | Web | 16. července 2014 v 19:14 | Reagovat

wtf

30 hogreta hogreta | E-mail | Web | 16. července 2014 v 19:26 | Reagovat

S tvým článkem celkem souhlasím, ale spíš to beru z té strany, že kdyby tady opravdu tolerance a stejná práva pro všechny už byla, neměl by nikdo potřebu chodit s transparenty. To, že lidé pořád mají potřebu "protestovat" a vyjadřovat takhle nahlas svůj názor, podle mě znamená to, že tyto skupiny zatím pro společnost tak "rovnoprávné" nejsou.
Ale chápu, že jsi ten článek napsala tak, jak jsi napsala, jen si myslím, že je to článek z pohledu někoho, kdo je vůči těmto skupinám tolerantní a bere je normálně - a tak nevidí, proč mají ti lidé potřebu se takhle nahlas vyjadřovat a zviditelňovat. Ale věřím tomu, že mezi námi je ještě spousta lidí, co si na dvě holky držící se za ruce budou ukazovat a budou jim sprostě nadávat. A ty protesty a podobné věci jsou pravděpodobně mířené právě na ty netolerantní.

31 DRAK DRAK | Web | 16. července 2014 v 20:01 | Reagovat

čekal jsem zasvěcený vysvětlující článek, leč dočkal jsem se pravého opaku, módního blábolu, který je zde pranýřován, akorát z druhé strany. možná by si autorka měla nejprve něco nastudovat. pokud jde jen o pocity, pak nechápu, proč mi to straší na titulní stránce blogu. a jedna rada na závěr: můžeš svobodně číst a prohlížet si cokoliv stejně, jako ostatní. ale svoboda je moc nebezpečná věc, že? lepší by bylo ostatním nadiktovat co můžou, nemůžou a nesmí... a...místo sezení na internetu vyraz mezi lidi, zjistíš, že nic není tak horké, jak tu popisuješ. ta tebou uváděná móda je pouhá abstrakce a produkt internetu. v životě je to fakt jinak.

32 Klaudia Klaudia | 16. července 2014 v 20:27 | Reagovat

Pripúšťam, že niektorí ľudia vnímajú svoju sexuálnu orientáciu ako produkt zviditeľnenia sa a nechápem, ako môžu 13 ročné deti s absolútnou sebaistotou a bez akýchkoľvek okolkov tvrdiť, že sú bi, no nie všetci sú takýto.
A aj napriek tomu, že je 21. storočie, stále je potrebné protestovať a dúhové pochody sú podľa mňa na mieste. Neviem, aké sú podľa teba rovnaké práva medzi všetkými, no ja to tak vôbec nevnímam, pretože neheterosexuálnym ľuďom je neustále niečo odopierané= alebo zakazované a ostatní sa k nim rozhodne nesprávajú rovnocenne (samozrejme, existujú aj výnimky ... nehádžem všetkých do jedného vreca).

33 Luss^^ Luss^^ | Web | 16. července 2014 v 20:30 | Reagovat

Já osobně nesnaším když si ňjaké holky na ask píšou jak jsou strašně BI. Už jsem to viděla snad tisickrát a nevím jestli je to nová moda nebo tak něco. :-D

34 SJJ SJJ | 16. července 2014 v 21:52 | Reagovat

Takže sa mi páčia chalani aby som bol in? Zaujímavá teória.

35 Aly Aly | Web | 16. července 2014 v 22:55 | Reagovat

Ono je to IN? Já jsem si toho ještě nevšimla, i když já s těmito věcmi ještě moc zkušenost nemám.
Rozhodně je trapný říkat, že jsou BI, jen aby nebyla poškozena jejich pověst...souhlasím. :)

36 Míša Míša | E-mail | Web | 16. července 2014 v 23:07 | Reagovat

... začínám si z toho všeho připadat blbě, že jsem ještě nic neměla se ženou :(

37 Takara Takara | Web | 17. července 2014 v 2:13 | Reagovat

[36]: já teda ne...:D (každému podle chutí a preferencí :) )

38 Míša Míša | E-mail | Web | 17. července 2014 v 2:17 | Reagovat

[37]: Jasný :)

39 Em s tečkou Em s tečkou | Web | 17. července 2014 v 8:31 | Reagovat

"Jedná se o manželství (dobře registrované partnerství)" - no vidíš, a to je hned druhý "právo", který je odpíráno. Už máš hned dvě.

Mně taky PP není zrovna po chuti a mrzí mě, že je to přehlídka stereotypů, nicméně kdyby těchhle hlasů a přehlídek a extravagancí nebylo, nešlo by na sebe tak dobře upozornit a hlas by nebyl tolik slyšet. To je důležitý chápat. To, co bylo vidět, změnilo LGBT historii, viz třeba Stonewall.

A navíc, žádná "móda" to není, jen se o tom prostě konečně normálně mluví... nebo teda v mém okolí, s echt buznama se nestýkám..

40 Ang Ang | Web | 17. července 2014 v 9:50 | Reagovat

Hele, a kdo taky říká, že každej okázalej homosexuál to předstírá, aby byl zajímavej. Tak, jako jsou pankáči, co se oblíkaj normálně a nepoznali byste to na nich, jsou i pankáči, co všude budou chodit v křiváku, gládách, řetězech a s čírem, případně všude sprejovat áčka v kroužku a vykřikovat "fuck the system". Takový lidi najdeš všude, lidi, co prostě chtěj ukázat určitou stránku svý osobnosti trochu víc. Není móda být homosexuální. Jen už o tom ti lidé můžou svobodně mluvit a prezentovat to. A věř, že ne všichni jsou tak tolerantní, jak by měli/mohli být. (A omlouvám se za to přirovnání, chtěla jsem použít něco tak trochu z mýho světa.)

41 Ang Ang | Web | 17. července 2014 v 9:53 | Reagovat

A ke slečnám, které mají 13 let a tvrdí, že jsou bisexuální... Tam problém nevidím. Myslím, že je lepší, když si usmyslí, že jsou právě takové, než aby byly zmatené z toho, co ke komu tedy cítí. Ono se jim to v těch hlavičkách nakonec nějak ustálí. Někdo zůstane tak, další bude jen na slečny a další na chlapce. Vždyť to ničemu neškodí. :)

42 ChristinaD ChristinaD | E-mail | Web | 17. července 2014 v 10:53 | Reagovat

Jako já bych to třeba někdy chtěla zkusit s děvčetem, ale určitě nejsem bisexuál nebo homosexuál. Jsem jen prostě... zvědavá jaký to je, protože bych se pak na chvilinku u té holky mohla cítit jako kluk, který se o to děvče stará. Taky nesnáším tohle jako nějakou blbou módu, je to strašná pitomost.

43 Extasy Extasy | 17. července 2014 v 11:33 | Reagovat

Dost si všímám problematiky homosexuality, takže když jsem přišla na tenhle článek, řekla jsem si: nic nového pod sluncem. Názory v článku se příliš neliší od názorů, které už jsem slyšela či četla, pro mě tedy není žádným zvláštním přínosem, snad bych jen chtěla vypíchnout to, proč jsem si článek vůbec otevřela. Blog mi totiž nabídl cosi o bisexualitě. Troufnu si tvrdit, že nejde o nový trend, spíš hodně starý. Volná láska byla už v dobách hippie, pokud jsem dobře informovaná. Akorát nebylo moc možností, jak to propagovat do světa.
Pohybuju se na netu hodně, ale zatím jsem si nevšimla, že by někdo vykřikoval, že je bi a jestli ano, tak jsem to prostě přehlídla, protože mi to asi bylo fuk. Člověk se musí občas od různých věcí oprostit, pak si bere všechno moc k srdci a píše naštvané články ;-) Taky to znám, ale já si dám většinou dva tři dny pauzu, abych vychladla a pak zjistím, že to vlastně vůbec nemá smysl psát.  

Co se týče PP, stojím za tím, aby se konal. Dokud tu bude pouze nenávist a pouze tolerance, něco se dít musí. Kéž by lidé dokázali vyjít do ulic se stejnou kuráží i kvůli jiným problémům. Spoustu lidí v tom možná vidí provokaci, nahotu a bláznění, ale já v tom vidím především lásku. Netuším jakým způsobem by ji homosexuálové a lesbičky měli jinak ukazovat, abychom pochopili, že ji cítí taky. Mimo to, ani prvomájové průvody nebyly takhle veselé a barevné.  No, my Češi jsme holt vysazení na tu černou a bílou, to se pak není čemu divit ;-)

44 Agrrr Agrrr | Web | 22. července 2014 v 12:00 | Reagovat

[7]: [11]: [13]:[21]:[24]:[29]:[31]:Jelikož jsem tu přes týden nebyla, nevím že byl tenhle článek na titulce. Takže ani nevím, jaký k tomu byl popisek. Netuším jak moc klamavá reklama k tomu byla. Tohle byl jen můj osobní názor.

[43]: No jeden z komentujících mě tu upozorňuje že bych měla vstát od pc a jít žít, že venku to je jinak, tady je přesně opačná argumentace.

Já zde prostě jen popisuju svůj názor, svoje zkušenosti z mého okolí a tak jak to vidím já. Neříkám, že všichni musí mít stejné zkušenosti a stejné názory. Ale chápu, že je to částečně způsobeno tím, že blog.cz si tento článek dal na titulku s ne zrovna šťastným názvem (ani nevím jakým :-D )

45 Plačící anděl Plačící anděl | Web | 10. listopadu 2014 v 15:46 | Reagovat

No, kromě toho, že mi yaoi přijde jako pěkně nechutná úchylná hovadina s tebou celkem souhlasím. Ale jde jak o koho. Někteří možná na průvody chodí kvůli exhibicionismu, ale někteří k tomu mají reálné důvody, třeba jim někdo kvůli jejich orientaci ničí život.
Ten trend vypadat jako teplouš nepochopím. Mě se tahle móda příčí, nejlepší jsou saka, ne nechutně úzké kalhoty, ve kterých kluci ani nemůžou chodit a průhledná trika s velkými výstřihem (a barokními anděly, to nosí náš zřejmě bisexuální učitel).

46 userka userka | E-mail | Web | 8. února 2015 v 19:30 | Reagovat

Já jsem si teda módy "stavět homosexualitu na piedestal" vůbec nevšimla. Mám třeba v přátelích na FB spoustu holek kolem 15 let, ale že by chtěly chodit jenom s klukama, co vypadaj jak gayové, to teda vůbec pravda není. Jestli je to teda moderní a jestli je in pokládat se za bisexuála, pak se to absolutně vůbec neprojevilo v mym okolí.
Pochybuju taky, že by za tenhle jev mohl hentai nebo yaoi. Řekla bych, že většina puberťáků vůbec netuší, co to je.

[40]: Přesně, s tímhle souhlasím.

47 naoki-keiko naoki-keiko | Web | 13. února 2015 v 18:13 | Reagovat

Sice musím připustit, že yaoi je ujetina, ale slash je na tom podobně, ne? :D i když já se snažím vyhýbat (i jako ten pubertální "reality neznalý otaku") obojímu. Myslím, že obě fronty jsou zvráceností a bizardností zcela v dnešní době vyrovnány. Hentai je vlastně kreslené porno- si myslím, i když se na to nedívám a ještě jsem nic ani pořádně neviděla.
Máš pravdu v tom, že pro mou generaci kluci co vypadají jako kluci už tak nějak vymizeli. Já nevím, ale když se budu přátelit s homosexuálem, budu brát, že je homosexuál. Když se budu kamarádit s holkou, budu to brát, že je holka, ale když mám chodit s klukem, mám snad počítat s tím, že je bisexuál nebo rovnou homosexuál a řadí se k buznám? Já vím, asi jsem hodně krutá a možná i sprostá, ale ono je to tak asi je. A je mi z toho s prominutím zle. Nedivím se homosexuálům, kteří chtějí žít jako normální lidé, že se děsí každé Gay parade nebo jak se těm pochodům říká. Jo, zavedeme si taky heterácký pochod aby na nás svět ještě nezapomněl, ne?

48 Monica Otmili Monica Otmili | E-mail | Web | 15. července 2015 v 13:30 | Reagovat

Ó děkuji a tento článek! není to dávno, co jsme přemýšlela, zda se pětiprocentní menšina zvedla na menšinu dvacetiprocentní, či se pouze pohybuju mezi "jinými" lidmi. Je ovšem fakt, že pociťuji, že spousta mých vrstevníků považují svou orientaci patrně za módní výstřelek či právě způsob, jak být zajímavější. A už pak vůbec není divu, že má tolik mladých lidí problém se svou vlastní sexualitou, když je teď každý pátý homo a každý třetí bi. Co se týče Prague Pride, většina homosexuálů v mém okolí není spokojena s pojetím akce. A já se jim nedivím. Pochodu jsme se účastnila s přáteli s jinou orientací jakožto nehomofob před dvěma lety a vzhledem k tomu, co je z toho za cirkus, se na další ročníky nechystám. Mám z toho pocit, že pojetí akce si naprosto protiřečí s jejím cílem, který pokud se nemýlím má kotvit v uznání sexuálních menšin mezi společností. Jak si to však má ta "hrozná, puritánská a úzkoprsá" společnost vyložit, když se do kostýmů nejen go-go tanečnic na Pride oblékají i ti pánové, kteří to nikdy jindy nedělají... Nazvat to LGBT karneval, tak ani neceknu, ale takhle to vidím spíš jako pochod exhibice než jako pochod hrdosti.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama